01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Chec cu mere










Este un chec simplu, la mijloc cu felii de mere, iar drept glazura am folosit crema de lamaie. Este delicios!
Ingrediente:
-4 oua
-un pahar de ulei
-un pahar de apa
-2 pahare cu zahar
-2 mere
-2 linguri de cacao
-un pliculet de praf de copt
-faina, cat sa iasa un aluat mai grosut, care sa curga.

Intr-un vas batem bine ouale cu zaharul pina se face ca o crema,adaugam uleiul, cite putin amestecind mereu, cind l-am terminat adaugam apa si apoi faina amestecata cu praful de copt.
Intr-o tava de cozonac(mai mare)unsa cu unt,punem jumatate din compozitie, peste punem merele taiate rondele subtiri,in forma de scarita, peste mere punem compozitia ramasa amestecata cu cacao.
Punem la cuptorul de dinainte  incins,la foc mediu,cam 35-40 min. Dupa ce s-a copt il lasam sa se racoreasca si punem deasupra glazura de lamaie,ce am prezent-o aici
Peste glazura am pus felii de kiwi si visine din visinata.
Este un chec delicios cu foarte multe arome!

P.S. Cu acest chec am obtinut un premiu, constand in trei forme de tort, de la revista "Femeia de azi", unde mi s-a publicat reteta.


Iata premiul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu