01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Drob din organe de porc

\






Drobul pe care l-am facut de Paste, l-am preparat din organe de porc, deoarece eu nu mananc carne de miel.

Ingrediente:

-2 inimi,
-4 rinichi,
-500 gr de ficat,
-6 oua,
-4 oua fierte tari,
-un plaman,
-o legatura de ceapa verde,
-o legatura de patrunjel,
-sare,
piper,
cimbru.

Mod de preparare:

Spalam bine toate organele,le fierbem si dupa ce s-au racit le dam prin masina de tocat.
Compozitia rezultata o amestecam cu ceapa si patrunjelul taiat marunt, condimentam cu sare, piper si cimbru.
Spargem si adaugam ouale si amestecam bine.

Anul asta am zis sa mai schimb ceva la clasicul drob, sa-l fac mai altfel.

Avand aluat fraged(puteti folosi aluat foetaj) facut, am intins o foaie din care am taiat fasii late cam cat un deget.
Am uns o tava de guguluf si am pus fasiile de aluat lasand distanta intre ele,iar capetele sa depaseasca marginele tavii.
Am luat jumatate din compozitia de organe, am repartizat-o pe toata suprafata tavii, am curatat ouale fierte,le-am taiat pe jumatate si le-am pus peste compozitie.
Am acoperit totul cu cealalta jumatate din amestecul de organe.

Am nivelat, apoi capetele de aluat le-am impreunat doua cate doua, creand cate o funda.
Am uns totul cu ou batut si am pus la cuptorul incins ,la foc mediu cam 45 de min.


drobul,inainte de a fi pus la cuptor...



gata rumenit....



...si sectiune....



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu