01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

"Oua imbracate"
















Asa cum ziceam si in titlu o sa va prezint o idee de Paste.Oua "imbracate",am mai vazut,cu un amestec de carne tocata,dar daca la masa vei avea si oaspeti ce sant vegetarieni sau ovo-lacto,ouale "imbracate" in pasta de sfecla cred ca vor fi destul de apreciate.Eu am facut doar doua sa vad cum ar iesi si va spun ca am fost tare incantata!Incercati sa va surprindeti oaspetii!




Ingrediente:

-oua fierte,tari
-sfecla rosie
-pesmet
-faina
-un ou crud
-sare si piper
-otet si ulei



Mod de lucru:

Ouale fierte,tari,le curatam de coaja.Sfecla,o fierbem sau o coacem la cuptor.Cand este gata o trecem pe razatoarea cu ochiuri mici,o asezonam cu sare,piper,ulei si otet.Fiecare ou fiert il imbracam in amestecul de sfecla.







Pregatim paneul;intr-o farfurie,punem un pic de faina alba,in alta pesmetul si in a treia farfurie,spargem un ou,pe care-l batem bine cu o furculita.Oul imbracat in pasta de sfecla,il trecem prin faina,ou batut si apoi prin pesmet.Am repetat operatiunea de trei ori.















prajim,apoi in ulei incins,pana cand crusta de pesmet devine aurie.




cand s-au racit,le taiem in patru si pnem pe platou,dau foarte bine!











Cu aceasta reteta,am luat locul 1 la concursul organizat de "Bucataria lui Radu",unde am primit un cutit profesional si o punguta cu cindimente.
Multumesc Radu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu