01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Tort cu crema de unt si aroma de cafea












Astazi fiul meu cel mic, Dragos,  implineste 23 de ani!
Ieri am pregatit un tortulet simplu (dupa timpul ce l-am avut), cu o crema de unt cu aroma de cafea.

Pentru blat:
-5 oua
-5 linguri de zahar
-3 linguri de faina
-o lingura de cacao
-o lingura de nuca macinata

Pentru crema:
-un pachet de unt
-o esenta de cafea
-150 g ciocolata
-120 g zahar fin

 


Mod de lucru:

Un blat clasic de pandispan,cu cacao si nuca macinata.Am separat ouale,am batut albusurile spuma tare cu zaharul,am adaugat galbenusurile si mai apoi faina amestecata cu cacao si nuca.Am dat la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu cam 35 de min.Cand a fost gata,l-am lasat la racit si apoi l-am taiat in 2.



Crema:
Am batut untul spuma cu zaharul,



ciocolata,am topit-o si cate un pic,dupa ce s-a mai racorit,am adaugat-o in spuma de unt.







Apoi am insiropat blatul cu un sirop din apa, zahar si coaja de lamaie.



Am pus crema peste si am acoperit cu cealalta jumatate de blat.



.Deasupra am pus glazura de ciocolata.Pe margini am decorat cu fulgi de migdale.Peste glazura de ciocolata am pus decoratiuni de ciocolata,facute de mine .

















]



Asta a fost tot!Am vrut un tort simplu si rapid!

LA MULTI ANI, DRAGOS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu