01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Fursecuri cu pasta de fructe uscate

















Dintre prajiturelele ce le-am facut de Craciun,se numara si aceste minunate fursecuri,alaturi de Scutecele lui Isus,bezele,cozonac si bomboane din fructe uscate.




Ingrediente:

-250 gr unt la temperatura camerei(eu am folosit margarina Rama}
-200 gr zahar pudra
-2 oua
-un praf de sare
-coaja rasa de lamaie si portocala
-esenta de rom
-500-600 gr faina alba
-fructe uscate
-ciocolata menaj
-bomboane colorate



Mod de lucru:

Se freaca untul sau margarina cu zagarul,pana devine o crema.





Se adauga ouale,coaja rasa de portocala si lamaie si apoi se incorporeaza faina cernuta si un praf de sare.Se framanta bine si se lasa la rece pentru 2 ore.









Dupa ce aluatul a stat la rece,se pune pe masa de lucru,presarata cu faina si se intinde intr-o foaie,nu prea subtire,pe care o decupam cu diferite forme.In cazul meu,stelute si flori.





Dupa ce le-am decupat,se pun intr-o tava cu hartie de copt,sau foarte putin unsa cu unt si se dau la cuptorul de dinainte incins,la foc mijlociu,cam 20 de minute.Avem grija sa nu se rumeneasca,sa ramana albe.



Cand le-am terminat de copt,le lasam sa se raceasca si le vom lipi cate doua,cu o pasta facuta din fructe uscate.Se pun fructele la rehidratat in apa,apoi le vom da prin blender pana devin o pasta,iar pentru aroma daugam ,o esenta de rom.






Dupa ce le-am imperecheat pe toate,le imbracam cu ciocolata topita si le punem pe un gratar.Ca sa le dau un pic de culoare,le-am atasat un "mot" din bomboane colorate.






Le lasam sa se usuce,iar a doua zi,sant grozave!Fursecul se fragezeste de la pasta de fructe si pur si simplu se topeste in gura!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu