01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Salata cu sfecla si peste afumat
























O gustare excelenta!Se poate servi si la un bufet suedez,prezentata sub forma de minicupole.Eu am pregatit-o doar pentru familia mea.Am servit-o pe farfurie, dar am facut si trei minicupole,sa vedeti cum arata.

Ingrediente:

-peste afumat (eu am pus macrou)
-cartofi fierti
-sfecla rosie ,fiarta sau coapta
-o radacina de hrean
-ceapa rosie
-sare si piper
-ulei de masline Costa d`Oro.
zeama de lamaie sau otet





Mod de pregatire:

Sfecla ,fiarta o dam pe razatoartea cu ochiuri mari si o amestecam cu hreanul ras pe razatoarea cu ochiuri mici.









Amestecam usor si asezonam cu sare,piper,ulei si zeama de lamaie.Lasam la o parte si ne ocupam de cartofi.Cartofii fierti,ii curatam da coaja ii taiem cubulete mai mici si ii punem intr-un bol peste care vom adauga ceapa curatata si taiata pestisori.





Asezonam cartofii si ceapa cum am facut cu sfecla si hreanul si lasam la o parte.
Pestele il curatam de pielita si oase si il taiem cubulete.
Acum daca vom servi salata pe o farfurie ,cele doua compozitii;sfecla cu hreanul si cartofii cu ceapa le vom amesteca usor cu pestele ,fara sa mai adaugam nimic,pentru ca am asezonat inainte cele doua compozitii.





Am servit cu crutoane din painea mea colorata!

Daca vom dori sa servim salata la un bufet suiedez,atunci o vom prezenta sub forma de minicupole.Cum spuneam ,eu am facut doar pentru prezentare ,neavand musafiri.Am luat o cupa de inghetata (cand pregatesti pentru mai multe persoane,ar trebui ales un bol micut,cupa de inghetata fiind cam mare),am captusit-o cu folie alimentara,apoi cu sfecla si hrean.









peste am pus cartofii amestecati cu ceapa ,presand usor.





peste cartofi am pus pestele.





peste peste ,am pus crutonul de paine.






Am adunat marginele foliei,am presat usor ,am indepartat iarasi marginele,foliei si am rasturnat cupa pe un platou.Asa am facut trei cupe.le-am decorat cu patrunjel verde si .....uitati ce a iesit!
Cred ca ar da foarte bine la o masa festiva!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu