01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Fursecuri cu menta








Reteta am gasit-o in revista "Femeia de azi" ,aveam in casa tot ce imi trebuia, numai menta imi lipsea.
Asa ca l-am rugat pe Dragos (ce sa-i fac daca este cel mai mic?) sa mearga sa imi aduca cateva fire de menta, tot din padurea de langa casa!
Vreau sa va spun ca au iesit niste fursecuri grozave, deosebite, cu acea savoare de menta!
Merita sa le incercati, sunt usor de facut si ieftine, asa.....ca pentru perioada in care ne aflam!

Ingrediente:

-225 gr zahar
-120 gr margarina unirea
-200 gr faina
-1 ou
-esenta de vanilie
-un varf de cutit de bicarbonat
-un praf de sare
-10 frunze de menta proaspata

Pentru glazura:
-150 ciocolata menaj.



Mod de lucru:

Intr--un bol se amesteca margarina cu zaharul, pana devine o crema.



apoi adaugam oul si esenta de vanilie si amestecam bine.



Separat amestecam faina cu bicarbonatul si praful de sare, pe care o adaugam peste compozitia de margarina si, totodata, frunzele de menta,tocate marunt.



Amestecam bine,va iesi un aluat mai "molcut",pe care il punem gramajoare intr-o tava tapetata cu faina, pe care apoi o dam la cuptorul de dinainte incins, la foc mediu, cam 20 de min.




in tava o sa le punem mai rasfirate, pentru ca la copt se vor lasa...



Cand sunt gata, le lasam sa se raceasca si apoi le vom scufunda pe jumatate in ciocolata topita.
Le lasam la scurs pe un gratar, dupa care va veti putea bucura de aroma proaspata a mentei!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu