01 02 03 18 24 25 26

duminică, 4 august 2013

Clatite cu urda si marar





Ingrediente:
-aluat pentru clatite
-300 g urda
-0 legatura de marar
-2 oua
-un varf de lingurita de sare


Mod de lucru:
Intr-un bol punem urda si o amestecam cu mararul taiat marunt,ouale si sarea.


Amestecam bine si lasam la o parte.


Intr-o tigaie de clatite,unsa usor cu ulei punem jumatate de polonic din aluatul de clatite(eu aluatul de clatite l-am facut din 4 oua,700 ml apa minerala,un praf de sare si faina cat sa iasa un aluat subtire).
Lasam un minut sa se coaca pe o parte.


Cand am intors clatita,pe partea coapta am pus o lingura din amestecul de urda cu marar.


Am pliat-o in doua si am lasat-o un minut


si apoi am intors-o si pe partea cealalta inca un minut.


Asa procedam pana  le terminam simplu si usor de facut!
O gustare delicioasa!


......flori din padurea de langa casa......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu