01 02 03 18 24 25 26

miercuri, 24 iulie 2013

Chec din albusuri cu fructe si ciocolata






Ingrediente:
-216 g albus de ou(aprox. 7 albusuri)eu le-am avut ramase de la alte preparate si le-am pastrat la congelator.
-250 g zahar tos
-200 ml iaurt sau lapte batut
-200 g faina
-6 linguri de ulei
-un praf de copt
-mix de fructe de padure
-o esenta de rom
-coaja rasa de la o lamaie
-bucatele de ciocolata
-un praf de sare


Mod de lucru:
Intr-un bol,vom bate spuma tare albusurile cu zaharul si esenta de rom.


Apoi vom adauga uleiul in fir subtire,mixand continuu,dupa care vom pune laptele batut.


Mixam bine si vom adauga faina amestecata cu praful de copt si praful de sare.


Iarasi mixam bine si apoi vom adauga bucatelele de ciocolata si coaja de lamaie.Amestecam,dar de data asta vom folosi o paleta.



Dupa ce am adaugat ciocolata,punem fructele de padure,oprind cateva pentru a pune pe deasupra.

Intr-o forma de guguluf,(am uns-o cu un piculet de ulei)pe fundul careea am pus citeva visine,am pus toata coca si pe deasupra,am presarat fructele ce le-am oprit.



Am pus la cuptorul de dinainte incins,cam 35 de min.la foc mediu.Cand vedem ca s-a rumenit,facem testul cu scobitoarea,daca iese curata,checul este gata.



Este un chec super bun!


Si inca o floricica de pe balconul meu......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu